dimecres, 4 d’abril del 2012

MAGDALENES DE COLORS

Tinc la sort de fer vacances tota la setmana, i per passar l´estona, aquest dia plujós, amb el meu fill i un amic seu,  hem fet unes magdalenes molt senzilles  i molt fàcils de fer. La veritat es que els he tingut poca estona distrets, perquè entre fer-les i menjar-les no hi hem estat  mes de 45 minuts. Estaven tant impacients per provar-les que fins i tot se les han menjat calentes!


Per que fos una mica mes divertit, els hi he deixat triar el color de les magdalenes i Oh!... Sorpresa!.... Les volen del Barça!
O sigui que unes d´un color semblant al  vermell (sobretot no son roses!) i les altres d´un color semblant al blau.

Ingredients:
150g de farina
120g de sucre
125g de mantega
1 sobre de sucre vainillat.
1 culleradeta de llevat químic
1 pols de sal
2 ous
Colorant alimentari (o no)

Es posa la mantega a fondre al microones.
En un bol batem els ous i el sucre fins que quedi blanquinós. Tamisem la farina juntament amb el llevat i  la sal a dins el bol amb els ous i el sucre. Barregem bé i al final hi incorporem  la mantega fosa. Separem la massa en dues parts (o les que vulgueu) i les tenyim amb una mica de colorant alimentari. Es posen en motllos i cap la forn, a uns 200ºC uns 10 minuts o fins i tot una mica menys!


Les que han sobrat, ens les menjarem per berenar.
Bona Setmana Santa!

6 comentaris:

Visc a la Cuina ha dit...

Són una preciositat. i jo també les vull del Barça!

Els meus plats ha dit...

Ahhh!!!
A mi em va passar el mateix!!!
Sempre dic que em van quedar rosa hello Kitty i blau pitufo.
Hem de canviar de colorant.
Petonets.

Nuria ha dit...

Ei! On compreu el colorant?

Anna ha dit...

El compro aquí: http://shop.mylovelyfood.com/
Es d´una noia que es diu Ingrid i es molt maca i atenta! Ho recomano
PEtons

CAN JOAN I SARA ha dit...

¡Qué bonicas !
Una abraçada
Sara

marta ha dit...

Bona tarda!!!

Quina bona pinta i quina bona manera de passar amb la canalla!!
Jo havia pensat fer un dia a la setmana taller de cuina amb els nens del campus. Pel temà temàtiques i diversió, havia pensat fer magdalenes de colors. Em podries dir la quantitat de magdalenes que et van sortir amb aquesta recepta?

Moltíssimes gràcies!!!