dimecres, 12 de gener del 2011

CONCURS RECEPTES NADALENQUES CANAL COCINA

Abans de nadal, vaig participar en un concurs de Canal Cocina, es tractava d´enviar una recepta de nadal i jo vaig enviar una de molt típica: ESCUDELLA I CARN D´OLLA!
I quina va ser la meva sorpresa quan em van dir que havia quedat en segona posició!!!
Em sembla que gràcies a aquest premi em vaig decidir a fer el blog.
El premi es un microones que m´han dit que m´enviaran aviat.






Us deixo l´enllaç de Canal Cocina on surt.

3 comentaris:

Isabel ha dit...

Una mesa preciosa!!!

garlutti ha dit...

Hola ANNA ..QUE PRESENTACION MAS BONITA Y QUE RECETA ..NOSOTROS LE LLAMAMOS COCIDO ..CON ESA SOPITA TAN BUENA ...Besos MARIMI

@bet_cakes ha dit...

Moltes felicitats Anna. La recepta boníssima i la presentació excel·lent.
Petons.