dimecres, 3 d’agost del 2011

PASTÍS D´ANIVERSARI

Avui no us porto ben bé una recepta, sinó unes fotos....
Fa poc va ser l’aniversari de la filla d´una amiga meva, i vaig decidir  que jo li faria el pastís d’aniversari. Volia que fos diferent, i que agradés als nens i als grans. Passejant per diferents blocs, havia vist pastissos fantàstics fets amb fondant (una paraula nova que no coneixia!) i llegint i rellegint, buscant i remenant, vaig decidir- me a fer- ne un. No les tenia totes, no sabia si em quedaria gaire bé i si hauria de córrer a la pastisseria a comprar-ne un  a última hora, però com que el resultat va ser prou acceptable, us poso unes fotos del pastís!
Si voleu saber-ne mes, jo l’he fet seguint les receptes i consells del bloc Sugarmur, que es una passada!
Aquest està fet amb un Madeira Sponge Cake com a base, farcit de una crema de xocolata blanca i recobert amb fondant comprat!! que també es pot fer a casa, però ja no me la podia jugar tant!



10 comentaris:

Aire ha dit...

T'ha quedat molt bonic!! M'agrada molt!!

Judith ha dit...

que maco! segur que la nena va estar feliç. Petonets

CAN JOAN I SARA ha dit...

Hola Anna:
Estem ja a casa desprès de unes vacances ben tranquilas.
Quin pastís més bonic !!!
Una abraçada
Joan i Sara

Emma's Bakery ha dit...

Espectacular!!! m'encantaria a decidir-me a fer-ne un!!

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Anna; Quina passada de gustos i d'originalitat tant agradable a la vista i al paladar.De ben segur que aquesta amiga teva, va quedar fescinada al veure una cosa tant i tant preciosa, bona, generosa, exquisita... en fi... que vagi de gust Anna¡¡ :-D ;-D

Miss Moneypenny ha dit...

M'encanta!! és preciós i segur que estava super bo, a veure si un dia em veig amb cor de provar el fondant :)

Silvia ha dit...

prou acceptable??? xulissim ...aahh per cet el 21 d'aquest mes es el meu aniverssari ..si ho vols m'en pots enviar un ha,ha,ha,ha,ha :D

Anònim ha dit...

I és el primer que fas? T'ha quedat xulíssim!!
Petonets
Sandra

Ruben ha dit...

Una preciositat! Jo he fet algun cop fondant de núvols a casa i tampoc és molt difícil, només que t'hi estàs una bona estona... i ho deixes tot empastifat!

Miquel ha dit...

te ha quedado precioso y bueno seguro,para ser el primero has dejado el liston muy alto.

petons
miquel